byxan och regnet

söndagkväll i sunnelandet och jag har varit utanför 2 snabba gånger under dagen. ena var sopkastning
och det var då jag la märke till vädret.
blä
andra gången köpte jag en paj på ica. stoffe med och åt upp den när vi kom tillbaka till lägenheten
sen masa vi i sängen framför tv:n resten av dagen/kvällen

jag vet inte ifall jag ska behålla mina levi's. jag använder dem knappt. så jag funderar på att sälja dom
köpa mer anändbart för vinsten

                                            HERE they are anyway

                                           

Kommentarer
Detta skrev Emelie

Klipp av dom så kommer dom bli skitsnygga som shorts till sommaren ;)

2009-01-18 @ 17:22:36

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0