bring me spring

åh jag vill verkligen ha vår. så jag kan dra på mig skinnjackan och tunna skor igen och sitta i solen
med med min guldiga solglajjor. sen bara flyter sommaren inpå. ett tag kvar men man kan fantisera
om den så länge och det värmer gott.
 Igår var bebbe här hela eftermiddagen och kvällen/natten o vi hade myspys. Båda var heelt slut så
vi låg nermosade och såg på alla möjliga program som gick på tv:n. blev dock inte så mycket Let's dance
som jag planerat. då vart det mer UFC-final på tv4 sport.  men det är kul såå ingen miss!
 Idag blir det lugnt lugnt. får se fall stoffe kommer sen eller om jag går in till vic som också stannade
i sin lägenhet i helgen. funderar på att städ lite här nu. blir snart förstelnad

 Suttit och kikat i h&m's webshop och letat upp några plagg till min vårgarderob. blir snart att klicka hem dem.
men det får bli nåågra dagar närmare vår innan jag slår till

den randiga toppen har jag redan beställt så den tror jag ska komma under nästa vecka


                                          



pussipuss


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0