a men jäklaar

jo men sörrni det blev sjukdom första dagen på 2009. inte klappar jag handen men vad ska man göra.
varit ganska gött att ligga i sängen i flera dygn med datorn uppe i knäna och sett på tusen filmer. varav
ett par hundra är barnfilmer jag älskade som liten skrutt. sett bland annat Ensam hemma 1 & 2, Matilda
och tänkte bannemej se på Babe också när den är nere. man känner sig som ett litet barn när man är sjuk.
särskilt när jag sitter och gnager på mina smörgåsrån med smör haha
men tycker det är helt okeej att vara kid igen

dock saknar jag mina små fislortar i klassem borta i sunnelandet. särskilt emli o hennes överläppfjärt o fjunhår
måste bara få i mig mer föda så jag orkar ta mig upp ur sängen utan att slå i hövvet i något
först och främst

spanat in lite klockor ett tag men fastnade för denna fjompen från adidas

                                                                      

nu tänkte jag strosa på tradera o se fall ja hittar nogööt

puss

Kommentarer
Detta skrev emmeli

överläppfjärt förevigt <3

2009-01-03 @ 17:22:53

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0