hjärtat och jag

ja som vi alla vet så var det alla hjärtans dag igår

vaknade av bebbes kramar ganska tidigt och vi låg ett bra tag och masa


när jag jag bar in min frukost till sängen hade han lagt upp två paket på sängen
hur gölli somhelst, bara det att han köpt en ros som var i en av paketen gjorde en varm i kroppen
sen öppna jag andra paketet och fick fram ett par mörkgrå converse som jag drömt om urlänge,
med tanke på att jag alltid är pank. jag vart stum! kallade honom mest galen, för det tyckte jag att han
var först. jag menar visst blir man supergla av bara en ros på hjärtats dag

puss bebbe:)

på kvällen var vi bjudna av stoffes föräldrar hem till dem på middag
vi fick skaldjurs paella, vilket jag aldrig ätit i hela mitt liv och jag smakade på 3 olika saker jag aldrig trott jag skulle äta
men det var göttigott

in kom lina med sin älskade förut som dessutom ska stanna hela veckan
får se hur mycket väsen de för på nätterna

värt att veta

i morgon kl 21:00 på sexan blir det 2 1/2 men säsong 6

på tisdag börjar 6:e säsongen av navy CIS kl. 20:00 på trean
och även nya säsongen av House på fyran kl. 21:00

på onsdag kör Greys Anatomy igång på femman kl 21:00

great success on TV

natti!




Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0