Halva veckan...

...redan gått. Känner att en update från min sida skulle passa

i förrgår blev det en ride till backen och slalomåkning
någon muskel/led i mitt knä är hejkomohjälpmig så det gick ganska trögt dock

igår handlade jag kläder och tillbehör av det som finns att erbjuda här i säfflet
och idag har jag hittills bara solat och hjälpt till att städa här i huset
funderar på att färga håret senare ikväll

saknar älskling
vill ärligt talat tillbaka till lägenheten
trött på stämningen här hemma
och det "inget" som finns i säffle

IMPAD AV tjejen med världens största bröst - seri hon har pumpat upp 85KKK
viiilket jävla race

CHOCKAD AV män som tänder på bilar. de behandlar dom som människor - namnger dom, smeker, kysser
och ja, RUNKAR på dom. Ganska, sjukt? Eller?


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0