babysitter



(spooky hand:S)

god afton
igår passade jag kajsa under hela kvällen, då mor och far var ute på mat o partaj
dock börjar jag tro att jag har någon form av aids i magpaketet, men det är väl inget nytt !?

 så det blev en sminklös kväll och jag stod för hemstekta hamburgare
plus att jag släpa in ved och tände en brasa som brann utav bara fan själv
och gjorde välling
 I felt pretty dady'

magsystemet säger nej nu är du hemma ikväll och åker inte till sunnelandet förrän en läkare har petat och filmat i den
men huvudet säger
vill till min stoffe
vill till min säng
min lilla platt-tv
och mina grillade mackor

that's it
i'm so-o out of here

P-E-a-cE

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0