under the tree

sitter under tädet in purple dress i trädgården.
hos mor o far
fint väder
grill later aligator
Bruce Springsteen - I've got no home
haven't got a bloody penny left i plånboken
sena sommarkvällar är snart tidiga
in one week

jag har många snabba idag as u can see
försök förstå dig på det men det är fan icke lätt jag vet

jag är glad att jag är kär
jag är glad att emme-li är kär
u can notice
trying to be positive among the negative
trying är ett starkt ord det med
för mig

jisäs man blir lillgammal efter 8 månaders partnership
egen lya
laga egen mat
handla städa
diska
big fan of inredning
matlagning
snart kommer barn o hund
christoffer the one and only
är han som står o borstar teeth'sen
när jag kissar

livskamrat de

många enter små jäklar

PEECE & LOVEE


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0