H&M:s katalog? - då går jag hellre naken

helst vill jag inte blogga om kläder
eftersom det är the big thing i allas bloggar just nu
och jag vill inte vara som alla andra

MEN

att läsa nya klädkataloger det kan jag ta med
i alla fall är det värt att nämnas när jag tittade i H&M:s höstkatalog när den kom ut
jag hittade inte ETT enda plagg där i som var ens lite lockande att köpa
bara grått mörklila o svart osv osv vilket inte är min grej
och själva modellerna på kläderna var inte alls något att komma med

NÄR ska det bli en färgglad höst egentligen?
stickade tröjor med massa röda o blåa mönster måste ju vara det finaste som finns right
enligt mig

well
jag ska fortsätta att klä mig i utstickande färger o tygskor denna höst

PEEACEe


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0