BACK FROM CARTRIP

igår bestämde vi oss, efter vilt spridna tankar, för att åka till Örebro
sen skulle vi egentligen ner till min goa släkting Bertil i Linköping vid fina vättern men så blev det inte.
vi fick sova hos christoffers kusiner vilket var bra bra
allt blev väldigt långdraget tog flera timmar innan vi kom ifrån sunne efter allt krångel med volvokort osv
väl i örebro åkte vi in till centrum för att kolla efter matställe men ville hellre ha mcdonalds
TRODDE VI VA
vi hamnade efter tusen felkörningar i filer o avfarter på MAX som ligger låångt ifrån centrum
jaja

ganska kul dag ändå

imorse efter frulle åkte vi till marieberg köpcentrum shoppade lite åkte till centrum åt o sen hem igen
jag har fett ont i magen o är sleta som f.a.n
stoffe ligger utsmälld i sängen

idag har vi varit tillsammans i 8 stora älsklings bebis månader och jag är så kär i min lifemate
hjärta hjärta hjärta v

IDAG ÄR DET AUGUSTI NR 6...
and the school isn't far away
d.v.s 11 dagar borta
sad and glad
har min fina stoffepoffe
o min fulla garderob

PEEACEE 










Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0