påskdag

påskdan it is och solen skiner än

tänkte dra upp dagens aftonbladet

läste att en svensk familj á två föräldrar och en unge befann sig mitt i "Bangkoks kaos"
d.v.s mitt under en stor, våldsam demonstration som uppstod inuti inrikesdepartementet
Bebin

det första jag tänkte var:
" Vad fan ska de där och bo för med en liten bebis på 10 månader
när de förhoppningsvis vet vilket läge det är där nere?"

blir man förvånad när sånt här händer?

well well

the thing is att han bev räddad och slutet gott
men ni kanske förstår vart jag vill sätta punkt

.

för övrigt var jag på dop av min lille kusin Felix idag
älskling kom hit igår, men lämnade mig tiidigt dagen efter
så nu får jag sova ensam igen
hade även lite vänner till familjen här
och egentligen skulle jag och stoffe skjuta raketer men vi kanske kände oss liite för mogna?...

ha det fint

PEEZE




Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0