FATSO

hej jag är inte uppdaterarn
men däremot är jag jävligt bra på att slarva bort saker
mobil
nycklar
och nyckelkort
fast nu har jag allt tillbaka

slarvade bort alla tre saker vid olika tillfällen också
fint

har fått lånat OC säsong 1 och 2 av ida
kan inte släppa tv:n
borde
har hamlet att läsa om

FAN va jag letar jobb
vill så gärna bo kvar i lägenheten under sommaren
börjar bli ganska trött på't
sen är det VALBORG till torsdan, vilket jag inte har cash till
funderar på att stanna hemma istället,
grilla feta kotletter och se på kvälls - tv
äta naturgodis och choklad
dricka LOKA smultron o citron

vilket fett liv jag har

great homeboy.

PEEZE





Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0