brännböell

hej jag är uppdaterarn:))

IGÅR

då åkte jag till sunne
ble glad när jag fick träffa stoffe bejbi
ble glad när jag fick träff ida å såklart
spelade brännboll med ida filla o stoffe, och ungefär 10 pers till
mitt lag förlorade, kanske för att filip var i mitt lag?

IDAG

har jag vaknat upp
tagit en 30 minutare-promenix i halv power temo med idaopaow
resten av dagen blir kolugn med magont

jakten på den ultimata osthyveln fortsätter

helt otroligt att det inte finns bra någonstans.


peeze



Kommentarer
Detta skrev smoothie

kanske för att philip var i ditt lag ja ;) haha





pfft LOL de va ju jag som gjorde allt ;O / filla

2009-04-17 @ 16:16:51
URL: http://idiaow.blogg.se/
Detta skrev hedda

men filla man måste ju få skojja lite!

2009-04-17 @ 17:12:47

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0