Förkyld

God eftermiddag alla ute i blååsten! Förkylningen har blivit ett snäpp värre och det är måttligt jobbigt. Särskilt när det blåser ute för då kan man knappt gå utanför dörren utan att halsen sväller upp och näsan blir som en mänsklig fontän.
Dennis och Nippa stannade till här förut med hans s4:a som detvar meningen att de skulle fixa turbon på. Men den ena turbon hade inte kommit än så den blir ståendes en vecka till. Han vart så förbannad Dennis! Eller jag förstår honom för bilen har stått på ett annat ställe hur länge som helst och när han väl fått den boxerad hit och en plats att grejja på så går det inte åt vägen ändå. Ajaj..Han klarar sig nog.

Igår blev det utgång, d.v.s party hos Daniel där även Stephnii, Elin(hennes kompis från Ed), Lisa och Elinpelin festade loss. Såå kul att få träffa dem! Riktiga pinglor är vad dem är:) Får se om jag kilar iväg till Sandra ikväll med tjejorna. Vore trevligt det också, men jag är så förkyld så jag får grubbla över det en stund till..

Hittade en apsnygg klänning på Nelly också, som jag känner stor press på att klicka hem!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0