Taking down the suckers

(Jag ska införa ett nytt lagsystem, bli känd och krossa alla förlorare! D.v.s bl.a alla idioter som har ihjäl folk för att de tycker att det är roligt. Där av valet av rubrik)

Idag tumlar mina öron om deathcore så det skriker om det, i takt med att jag sväljer tanken på
att veta att det finns en möjlighet att jordens alla människor inom en snar framtid kommer att utplånas. Min kommentar?
- Fan jag hann ju aldrig med att hångla med Mitch i SS!?

I förrgår kom vi tillbaka från Humletorp. Det var kallt, ganska så blött och tillfällen då jag nästan tog till våld. Men helt okej ändå. Nu sitter jag åter igen på skolan och fördriver svenskan. Later

 

                                                                   

 


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0