Kyla

Aouch, uppe tidigt igen och nu sitter jag och har data med Susanne. Det har verkligen blivit kallt ute nu! Måste verkligen shoppa lite. Funderar på att köpa ett par bruna Vagabond-stövlar till helgen som jag föll för här om dagen. Och massa tjocka tröjor skulle sitta finfint! Pengar rullar in på lördag, och planerat att handla lite är på söndag. Så det kan ju funka..
För övrigt åkte jag upp till Sunne igår och nästan precis när jag gått upp i lägenheten med alla grejjer så kikade Stoffe in ett tag. Tror han var kvar till halv elva ungefär:) Idag blir det nog inget speciellt efter skolan. Måste dock handla te, som jag förstås glömde kvar hemma. Inget te, ingen glad hedda! Får återgå. Later

Kommentarer
Detta skrev micca

hoppas allt är bra med dig hjärtat.

du får ringa så fort du har tid :D

2008-09-16 @ 11:43:56

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0