Kvinnans

Värk! Ja, ni kan väl förmodligen göra klart för er vad det är för sorts värk. Dock tar jag dessa avlånga vita pillrena mot all värk och feber, men de vill uppenbarligen inte fungera på mig. Jag blir trött på att vara av kvinnligt kön under vissa perioder här under livets gång. Ej gott, ej gott..

Från det ena till det andra sitter jag nu hemma vid köksbordet i Säffle, och för första gången på ett bra tag lagar någon annan maten åt mig än mig själv. Lite bra! Imorse vaknade jag av att far ringde runt halv 9, och slet mig upp ur sängen för att hinna med att fixa i ordning allt innan jag skulle åka vid 11. Men jag fick ändå inte med mig allt jag hade tänkt mig, så det var ju attans. 6 timmars sömn blev det bara.. och i förrgår natt blev det 3. Får skärpa mig nu.

Imorn blir det kanske lite shopping i Karlstad och sedan vidare till Sunne. Hoppas på att få träffa Dennis en sväng också innan han åker utomlands. Ikväll blir det enbart lugnt för min del, går nog inte utanför dörren så trött som jag är! Om inte någon verkligen sliter ut mig, då kan det gå vägen. Nu ska jag duka sedan äta lite mat tror jag. Later



Hedda's utstyrsel idag!


Uppdaderat

Jises vad kallt det är ute! När jag skulle ta cykeln bort till Lisa och Steph förut så puffade det ur munnen, och det kändes som att cykla upp i nordpolen. Okej, riktigt så kallt var det inte, men nästan i alla fall. Det var gott att träffa dem. Träffar ju dem så sällan nu efter jag flyttat. Men jag ska allt se till att man hinner med mer, för tjejorna är inte värda att glömma!
Sitter nu och tittar på en apdålig film från -85 som går på tv:n. Sorgligt men sant. Tror jag ska stänga luckan nu. Natti


Kommentarer
Detta skrev micca

svar på kommentar ; fan vad bra en vän har jag iallfall :D nästa helg kan vi ses om du vill ? :P

2008-09-20 @ 18:59:56
URL: http://maaajken.blogspot.com
Detta skrev Martin

Jävlar vilken modebloggar du har blivit då ;)

2008-09-23 @ 12:20:06
URL: http://martinedlund.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0