Just another ordinary day

Hej alla! Idag var jag uppe med tuppen trots att jag är ledig. Anledningen var att jag planerat in att ta tåget till Säffle som jag trodde skulle gå kl. 11.09, men jag hade feel. Gick inte alls något tåg då! Så det slutade med beslutsångest som vanligt och det blev så att jag, Stoffe, Filla och Erik åkte in till Karlstad där jag sen tog ett tåg hem till Säffle. Sedan har det inte hänt speciellt mycket utan har mest tagit det lugnt. Åt nyss mat och kikade på Idol, och därmed är jag också besviken på att de inte släppte vidare Alexander, "greken", för fy fasiken han är ju hur bra som helst! Sen låter de hon Victoria gå vidare, som inte alls imponerade på mig. Hm.

Imorgon tänkte jag strosa runt lite på stan med Emelie under dagen, sedan på kvällen är det tänkt att jag ska med tjejerna till Daniel och festilesta. Hoppas även på lite mer shopping någon gång under helgen i Karlstad, nu när Dennis är kontaktbar igen. Nu ska jag nog återgå till TV:n. Må väl


Kommentarer
Detta skrev Anonym

japp jag kan allt lära dig flätor och knuten ;)

2008-09-26 @ 17:38:49
URL: http://stephaniejalkinger,blogspot.com

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0