It won´t be that easy

Pju. På dåligt humör och trött är jag åter igen och huvudvärken verkar inte vilja släppa. Har börjat fundera över om det inte är kylan o regnet som gör det..

Idag vart det i alla fall skolan som gällde, som var ganska så slapp idag också. Sen efter skolan kilade jag hemåt och tog en dusch sedan lagade jag panncakes innan jag och Stoffe åkte hem till honom. Lite senare åt vi kycklingwook som han mamma lagade iordning och sen tog vi lite nybakad äppelpaj med vaniljsås(Kraftigt gott!:D), allt bänkat framför Idol. Men jag fick åka hem sen igen för jag hade inga saker med mig, så nu är jag tillbaka i lägenheten. I morgon får jag se om jag åker till Stoffe igen, annars lugnt!

För övrigt är jag trött på fega människor som tror de kan klara sig i livet genom att fjäska för folk. Funderar även på att stanna kvar här till helgen och b.la. festilesta med några i klassen. Hoppas även att Steph, Lisa o Elin pallar sig hit, vore jättekul:) Kila blev! Må väl alla.

Kommentarer
Detta skrev Elin

Yoooo :DD

2008-10-02 @ 13:07:32
URL: http://hyacinthuset.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0