Höst-mys

Jag börjar trivas med hösten. I alla fall när det är fint väder, för då är det verkligen otroligt fint ute! Och så mysigt det är att sitta inomhus med tända ljus och krypa ner bland kuddar och täcken med något varmt att dricka.

Idag åkte jag och mamma en sväng till Karlstad och strosade runt. Jag vart alldeles galen bland alla kläder, och det slutade som vanligt med att jag inte alls fick med mig så mycket jag hoppats på. Men det blev två par skor och en top ändå. Får duga fram tills nästa gång jag åker iväg:) Sedan tog jag tåget från station till Sunne och nu är jag uppe i lägenheten igen. Ikväll blir det nog lugnt, mitt huvud känns tusen gånger större och min hal är jättesvullen - igen! Inte alls längesen jag var förkyld. Förkylningar förföljer oss. På våren, sommaren, ja precis jämt. Jag vill bara tända en massa ljus och fylla upp rummet med lite värme, men nej då finns det ju så klar ingen tändare. Inte ens en endaste liten ynklig tändsticka! Får kila ner till ica, detta går ju inte. Later

Uppdaderat

Jag och Stoffe åkte nyss ner till Ica, men likt förbannat återvände jag utan varken tändstickor eller tändare. Äh

Kommentarer
Detta skrev A

Jag anmäler mig frivilligt som din värmekälla ;D

2008-09-23 @ 03:13:41

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0