Good morning closet

Det regnar. Och jag säger WAKE UP GOD DAMMIT!?, till det tillfälliga utbudet i min garderob. Jag har nästan inga som helst kläder efter väder och jag är så fruktansvärt trött på att gå runt och bli kissblöt och frysa om tårna. Jag bläddrar dock sönder alla modemagasin och klädkataloger och dreglar desperat över det jag ser. Vad är problemet då? Jo att jag har ytterst lite pengar över denna månaden också, då jag spenderar alldeles för mycket av dem på andra saker. Som t.e.x mat och Prylar till lägenheten. Låter det galet eller? Börjar tvivla på det..


Kanske inte är kläder efter väder men se så jädrans heta! Checka in puffklänningen..

Från det ena till det andra så är jag hemma hos mor och Co igen. Igår blev det liten kräftskiva kort  efter att jag anlänt hemma. Fick äntligen träffa mina kusiner också och det gav mig ett leende på läpparna! Resterande delen av kvällen blev "Min stora kärlek" på trean tillsammans med mamma och jag passade på att få bli lite ompysslad:)
I tisdags fyllde jag ååår, så jag har fått en hel del grattande under veckans gång. Fick även en lg laptop till lägenheten och tro mig det behövdes! Känns nästan lite tomt utan internet hemma.

Ikväll kommer förmodligen  Dennis hit och lagar tacos/käkar med mig och far. Jag är inte så haj på utgång ikväll heller faktiskt. Föredrar nog hemmakväll! Fick dra. See you later

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0