Friday

Fredag igen och jag beslutade mig för att stanna i Sunne ikväll. Igår sov jag själv i lägenheten för första gågen, då Lina och Vicky åkte till Säffle. Men Stoffe höll mig sällskap i alla fall framför Idol, så helt ensam var jag inte under kvällen!
I skolan idag var det näst intill bara photoshop på schemat. Är så himla trött idag, så det var tur det att det inte var mer ansträngande. Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt med käk och tv tillsammans med Stoffe. Åker förmodligen hem tidigt imorgon och jag hoppas på shopping någon gång under helgen också, för jag måste ha nytt nytt nytt! Ska försöka få med mig Emelie!;) Nej nu ska vi snart laga mat, enligt mig i alla fall för jag är hungrig! Kanske skriver några rader senare. Ha det gott



Dagens outfit!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0