Cooking it is!

Idag har jag lagat mat två gånger. Pannkakor och sen ris med kyckling. Jag börjar bli riktigt haj på det! Det jobbiga är all förbannad disk som blir kvarlämnad att förtyna och sedan förpesta både min och andras syn där nere i diskhon. Dock lite trött på att laga mat själv faktiskt, även om det blir ganska gott de flesta gånger, men ack så jädrans tidskrävande tycker jag. Fast jag får trösta mig med att färdigmat är inte alls lika gott!:) (Förutom kycklingpaj).

Idag har det varit en låång dag i skolan. Sen efter skolan gick vi ner till ICA och handlade lite. Lina beställde även något tjosan med stekta nudlar på kinaresturangen. Gott, enligt henne! Sen mötte jag upp Stoffe och drog hem till oss en sväng. Jag har haft noll koll på tiden idag, så när klockan var nio så stressade jag fram fyran på tv:n men insåg efter ett tag att Idol, som jag då hade laddat upp inför, redan hade varit. Trött, eller? Troligtvis..

Får se om jag åker hem imorgon till Säffle och stannar kvar tills på måndag. Vi är ju trots allt lediga på torsdag, och det är marknad i Säffle under helgen. Vilket jag tycker är ganska så mysigt=) Hoppas på att få träffa alla tjejer också! Nej nu ska jag stänga ner datorn tänkte jag. Ha det gott.




Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0