That's it!

Drycker och godis som fräschar upp hår och naglar, och som samtidigt gör din kropp slankare? Ja, jag tror fan det går över gränsen snart. Ni kan ju börja med att äta vitaminer, för brist på det ger skörare naglar och tunnare hår. Jag vet själv hur sliten kroppen blir mycket fortare. Eller sluta röka för in i...Det är både osmakligt och förstör ditt yttre. Man ska inte behöva äta specialtillverkade produkter(även om de sägs vara gjorda av naturliga ämnen) för att få den kropp man vill ha. Det är ju VERKLIGEN inte naturligt. Ända sedan stenåldern har vi överlevt utan en massa naturläkemedel som gör din kropp "fräschare". Bara massa örter och tjosan som botat sjukdomar, men det är en helt annat sak. Det är överlevnadsinstinkt, inte ett överdrivet självfixeringsproblem. Visst ska man ta hand om sin kropp, men då kan man ju göra det på rimliga sätt, inte dutta i sig en massa tillskott. Det börjar bli jobbigt att vara kvinna. Jag känner att det är nära innan jag dras in i denna skönhetsorkan och dess propaganda. Men jag ska fixa det. Minsann.

Nu sitter jag i PC-salen med resten av grupp A och har flexo med Susanne. Efter skolan blir det nog ner till Sunne och handla med Vic. Funderar på att träna en sväng också. Back to business! later


Kommentarer
Detta skrev emmli

det var därför du undra om stavningen ;) ?

2008-10-15 @ 16:16:19
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Detta skrev micca

emma, jag kommer inte sluta röka, det klär mig att bli skrynklig ;D

2008-10-15 @ 21:47:44
URL: http://maaajken.blogspot.com
Detta skrev Hedda

men Micca, jag måste ju vara negativ!:D

2008-10-16 @ 10:00:39
Detta skrev Elin

Det är klart du klarar det, du är ju Hedda Herself! :DD

2008-10-16 @ 17:30:36
URL: http://hyacinthuset.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0