Stopp!

Jag är så jävla trött på fördomar och skvaller utan dess like. Det liksom faller sig inte in just nu, sådant som gärna får inträffa någon annan gång eller gärna inte alls. Det stör mig och min koncentration och det påverkar min vardag ännu mer med tanke på den dystra stämning som varit hemma hos mor och far den senaste tiden. Antingen så är det real life, eller helt enkelt jag som är ute och cyklar. Jag kör på real life ända tills någon ger mig bekräftelse på att jag verkligen är galen.

Idag har det varit en relativt lugn dag. Sovmorgon till 11.40 men jag och Nathalie var på skolan redan vid 10 över för att luncha. Dock hemsk mat. Fullkorns pasta a lá ketchup och knäckebröd blev istället för den läskiga soppan. Skolmaten - (eller kan man ens kalla det  mat?) dagens politik. Borde i alla fall vara mer politk i soppan! Nu fick jag dra. Imorgon blir det nog en runda i affärer och fixa iordning till pappas 50-års party. Ha det gott.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0