Halloween

Då vart det alla helgona helgen. Kraftigt kallt är det ute, men det är så det ska vara tycker jag.
Jag är nästintill pank igen, har några hundra att klara mig på månaden ut så det lär bli tufft att klara budgeten uppe i lägenheten. Får göra mitt bästa antar jag. Somsagt så har jag inhandlat ganska mycket den här månaden. Jacka, jeans, sjalar smycken och toppar. Men det mesta vart riktiga fynd måste jag erkänna! Köpte en svart och blommig sjal på tradera, från ett företag så sjalen var helt ny, för 18 kr. Och lite annat fick jag också för bra priser. Blir så nu när jag knappt har pengar över att shoppa för. Rea rea och rea.

Här är dock några godbitar jag skulle vilja lägga extra energi på att införskaffa mig..


Svart klänning från French Connection
Over knee-strumpor med lepoardmönster från asos.com
Svart spets top från asos.com
Grå, stickad sjal från Soaked In Luxury
Svarta over knee-strumpor med rosetter från asos.com
Knähöga skinnstövlar från Rules By Mary
Skjortklänning från Kaffe
Stövletter från dinsko.se
Sjal från ellos.se
Spetstights från asos.com

Strax äta tacos tror jag, och sen blir det nog bänkat framför idol. Hoppas på partaj imorgon med tjejerna, och lite sexiga outfits!;) Later


Kommentarer
Detta skrev Elin

Tjejen, du är utmanad i min blogg! Kolla! :*

2008-11-04 @ 13:19:47
URL: http://hyacinthuset.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0