Gloomy Sunday

Hej på er alla. Visst är söndagar alltid lika jobbiga? Om ingen tar bort söndag från kalendern så lär jag inbilla mig vid varje veckoslut att söndagar inte finns. För visst är det vanligt att vara så här depp just denna veckodag, eller? Jag håller fast vid det och i vilket fall så är det söndag i dag och inget kan påverka det, tyvärr.

Igår kväll tittade jag på filmen "Varg" med far och min syster samt åt upp mig inför vintern med choklad som basföda.
Idag har vi besök av Peter " The german" som har med sig sin tantmamma och ena son. D.v.s tyska bekanta till familjen. Då jag pratar delvis bra tyska pressar de mig till att göra dem sällskap resten av besökstiden men nejnej här läggs inte någon energi på språk, inte idag. Jag borde göra det, eftersom det står MVG bredvid språk på mina slutbetyg. Jag vågar nog inte skämma ut mig. De är ju trots allt tyskar och levande facit?
Förmodligen åker jag också tillbaka till Sunne lite senare. Tror inte att jag börjar förrän halv 1 imorgon så det blir väl uppesittning ikväll också.
För övrigt sågar jag svenska folket och deras sätt att rösta i Idol. Därför jag aldrig röstar, det gör ju ingen skillnad i protokollet ändå!? Rätt person ska ut ur Idol, inte de som kan sjunga. Men dock så underhållande..
Sen detta nystartade programet Stjärnor på is, inte bra alls? Det är ju Let´s dance fast med ännu mer bögstatus. Nej, det var inget för mig! Håller mig till Greys Anatomy som kör igång igen.

Och just det ja. JAG VILL HA EN JACKA SOM HÅLLER MIN KROPP VARM! Plus en massa raggsockor och tjocka tröjor. En mössa är ju ett måste också. Min före detta favoritmössa tappade jag såklart. Höst ute på riktigt nu. Kila blev, later

                                        


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0