Ge mig oändlig valfrihet

Idag är det ordet trött som får beskriva min dag i stort. Igår var det mer rörelse däremot. Några klasskompisar hade party här på Brårud, både Emelie som bor snett under mig och Sabina och Matilda som bor lite längre bort. Sunnemarten var ju "aktuell" så det var många som festade till det! Runt halv ett slet jag mig ut och började gå ner till Sunne med Stoffe, men vände innan halva vägen gått och gick tillbaks. Det var alldeles för kallt för att stå och masa där nere. Så vi drog upp till mig, kikade tv, halvsov och tillslut kom Malin tillbaka. Först var en jättetrevlig kille med som stannad ett tag och snackade lite men slutligen var det bara jag, Malin och "Never Back Down" kvar. Tror vi slocknade runt kvart i 3. Jises.
Vaknade runt 09:50, skulle nämligen ta tåg klockan 11:09 och jag hade varken packat eller fixat allt som vanligt så det blev varmt åt rumpan och upp ur sängen. Men vi hann ner och nu är jag i Säffle igen. Vet inte varför jag sitter uppe nu då jag är fruktansvärt trött..aja. Så är fallet!

Var hos R förut och umgicks..Jag vill ha valfrihet. Ingen lär förstå vad jag menar med de kommande meningarna men jag har gjort klart för mig själv och det är själva poängen. Det handlar i alla fall om kvinnliga problem som har med killar att göra. Att behöva välja bort någon man egentligen tycker om, bara för att det finns någon dylik som utstrålar något extra, något som är en aning bättre. Tror dock det slutar med att jag väljer fel. Fan

Nu blir det troligtvis tv:n igen. Kanske film. Må gott alla.


Kommentarer
Detta skrev Elin

Hoppas du haft en bra helg!

2008-10-05 @ 10:11:19
URL: http://hyacinthuset.blogg.se/
Detta skrev Anonym

vem är R? ;)

2008-10-05 @ 14:35:32
URL: http://stephaniejalkinger.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0