Jul i Syne

Hej allihop. Märkte att jag inte skrivit på sex dagar. Slarvmaja.

Ja ni som det ser ut nu så fick jag pengar idag på mitt konto och Lina kom tillbaka från Säffle igår så jag slapp vara ensam. Nu sitter jag och har multimedia igen och ska nu ta en fika. Senare!

Uppdaterat

jisses jag är inte på topp idag. Ingen matlust alls och huvudet värker. Funderar på att dra hemåt. Noll koncentration
idag. På tal om huvudvärk så har jag redan börjat lista både vill-ha grejjer i jul och några nyårslöften.

Jag vill ha:

En blender
Body Butter - fet och dryg med godaste doften
Choklad
Till godo lappar, eller helt enkelt massa presentkort(mycket mer spännande)
En ny boxbox-säck
Strumpor(då jag aldrig köper strumpor själv)
Uggs
Sex and The City box
Ett nytt psyke

Jag skall

Bli av med mina ytterst patetiska och onödiga vanor

fortsätter min listning lite senare

So long!
 


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0