Big time



God kväll. Måste varit totalt ointressant att ha läst min blogg på sistone, då jag endast slängt in några få tråkiga och ofullständiga meningar. En aning skrattretande faktiskt.

MEN jag har en god nyhet. Nämligen att Gina Tricot äntligen fått sig en nätshop. På den biten är jag överlycklig, då märket i regel är min favorit. Man kan nu sitta inne och tänka på hur jädrans kallt det är ute samtidigt som man klickar hem en massa fina kläder. Bra eller bra?

Inte långt kvar till jul nu heller. Min vill ha-lista innehåller några rader fler och längtan efter paradisasken är smärtsam!
Jag funderar på att köpa tofflor till min mor. Och kanske en fin morgonrock. Tror det blir bra jag:)

På söndag är det första advent och här pyntas det i lägenheten! Lite städhjälp sökes. Och bidrag.

Nej nu tänkte jag stänga ner. På återseende. PUSS

                                                              

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0