Hemmadag

Idag är jag trött. Tror huvudet var totalt igentäppt imorse. Så jag blev hemma under täcket. Missade dock Spring Awakening som klassen skulle på, hade gärna velat sett den. Halvistter nu i sängen och kikar på Vänner samtidigt som jag försöker att bli klar med min novell. Halkade även in på eleven.se och kikade in Cake Beauty's produkter. Jag föll för en lotion som doftar nybakade kanelbullar, och tro mig det gör den. En tjejkompis till mig har en sån och jag blev helt såld i doften. Ni som tycker om kanelbullar skulle helt klart vilja äta upp hela burken, som jag var nära på att göra. Dock kostar 180 ml 365 kronor så et ser ut som att jag får fortsätta att lukta i hennes burk.
Nej nu tänkte jag ta en nypa luft och sen fixa lite. Blir nog film igen sen för är helt slut i kroppen. Ses
                                                             

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0