Storstads-längtan!

Ville bara nämna att jag är nådigt mätt på "småstads-syndromet", alltså att man t.ex. inte kan klä sig i vad man vill utan att sticka ut. En kort vippig kjol med med klackar och skinnjacka? Noway! Du skulle klassas som en snobbig bimbo, direkt. Jag lovar. Särskilt om man besöker Säffle-trakten. Själv är jag väldigt glad i pumps och höga klackar med peeptoe samt gillar att följa modetrender om de passar mig. Ska man behöva åka in till en storstad bara för att kunna känna sig snygg i de kläder man sätter på sig? Jösses. Färgglada och lite udda kläder bringar liv i människor och dess omgivning. Ska baskemej starta en kampanj.



Som Karolina antyder - och jag medger,  våga bära färg för tusan!

Kommentarer
Detta skrev Martin

Du passar i starka färger :)

2008-07-20 @ 16:01:38
URL: http://martinedlund.blogg.se/
Detta skrev Isabell

Hm, håller med dig! Man får direkt en stämpel :s

2008-07-20 @ 16:55:15
URL: http://isabelllindberg.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0