Samvets-brottning

Unbelieveble! Idag kikade solen fram minsann. Det har varit jättefint väder och som vanligt när det väl är fint väder så slutar det med att man inte gör någonting alls. Jag har enbart hunnit med att inhandla bl.a en blommig sjal och en trisslott i hopp om att jag skulle vinna tillbaka de pengar jag spenderade på shopping- jag vann 25 kronor. Fast å andra sidan var jag faktiskt med min far på en fisketur med höga förväntningar men som slutade med att jag fick återvända utan fisk. Äh. Jag fick iallafall sola ett par timmar tidigare idag. Thumbs up!

För övrigt så håller jag på att lista "saker jag måste få gjort innan jag dör" och chockeras även detta år av hur tidigt hösttrenderna sprider sig i klädaffärerna. Hallåj, det är juli!

Tv:n strax och snygga Sex and the city. See you


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0