Hundra spänn

Hundra spänn ja. Det är precis det jag har kvar på mitt konto! Det känns sisådär då listan på prylar jag vill lägga till i mina samlingar är ganska så lång. På tal om pengar så har jag räknat ut att det kommer bli förjäkligt tajt med budgeten efter jag flyttat. Har inte fixat alls mycket till den nya lyan. Jag är mållös! Jösses jag tror aldrig jag har grubblat över något såhär mycket. Dock behöver jag inte, då jag egentligen vet att jag förmodligen kommer att klara budgeten ändå. Om man ser det från min mammas synvinkel och hennes budget-upplägg. Haha jag måste försöka lugna ner mig. Hoppas det slutar blåsa också så jag kan åka ut på sjön ikväll.

Updated
Nyss käkat tacos och nu sitter man vid datorn igen. Funderar på att se på en film ändå, trots att solen skiner. Wicker Park - galet snygg film som jag ääälskar! Får bli den igen. Fick dra jag!

Puss och klääm

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0