Uppbrottet

Jag har funderat ut något jävligt bra. Jag ska slå igenom som hjärnan bakom "bilmicron". För ärligt talat, visst skulle det vara så himla bra om det fanns riktiga microvågsugnar som man kunde ta med sig i bilen? Varför har ingen tänkt på det? Det är just vad jag behöver i alla fall. En micro som man lätt och smidigt kan koppla in i bilen och fixa käk i. Oj vad bra. Nästan så att jag blir för självgod. Men ändå. Jag kommer bli miljonääär:D (Hoppas ingen läser detta och snor min idé.)

För övrigt så är jag mör och raggar INTE sällskap till dagens aktiviteter. Tror även jag ligger minus på kontot så jag lär ju få fixa det ganska så snart. Fast lite glad är jag då jag äntligen fått mina skoor! Dock var det en repa i skinn-pumpsen så jag måste byta dom. Äh. Blev småhungrig nu. Later!


Kommentarer
Detta skrev A

Hmm, det finns ju så kallade värmeskåp. Inte stora alls. Som man får upp värme i med hjälp av tex bilens ciggarettändare. Inte som micro riktigt då man väl mest kan värma någon matlåda tex. Men iaf. Hyfsad idé av dig ändå =P

2008-08-01 @ 15:34:40
Detta skrev Haedda

Jo jag har ett sånt. Men de räcker inte så långt tyvärr=D

2008-08-02 @ 16:15:20

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0