Blåsigt

Idag vaknade jag ganska tidigt. Frulle blev nästa och sen en promenix. 

Så vart jag ute med båten en sväng. Fan vad det blåste!  Åh nej vad solen skiner såg jag nu. Samvetet är icke bra så här dags. Ääh, jag skyller på huvudvärk. Har redan varit ute så det räcker idag.

Stolt båtförare!

The Boattrip

Updated

Jag sitter i köksfönstret och Mikaela lagar mat så det luktar resturang över hela lägenheten. Mums! Nu blev jag småhungrig också. Om man inte skulle kila hemåt efter filmen. Toppenväder ute ju. Förmodligen placerar jag rumpan framför datorn igen när jag kikar in hemma.

Kommentarer
Detta skrev micca

kockmiccan ;)

2008-07-18 @ 16:40:38
URL: http://maaajken.blogspot.se
Detta skrev Em

Micca är kung på matlagning!

2008-07-19 @ 14:49:24

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0