Det regnar män!

Seg dag idag och inte mycket vettigt har hänt. Det bara regnar och regnar. Dock inte pojkar som det påstås. Men det är ändå mysigt med regn tycker jag! Då kan man krypa ner i sängen med en skål onyttigt och kika på film, som t.ex. " A little piece of heaven" eller " 2 1/2 men" -boxen. Eller varför inte ta en lååång varm dusch som jag gjorde förut? Man kan allt trolla fram en del att göra fast regnet öser ner och dränker alla stackars daggmaskar där ute. 

För övrigt så..
 ..raggar jag sällskap till ikväll med måtta och ser fram emot Mariestad med Dennis om ett par veckor! Ser även fram emot min nya säng:)


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0