Weekend

Och jag som lovade mig själv en aning att inte sätta mig här under hela helgen, men blev slutligen så att jag hamnade här ett par minuter. Har nyss käkat med mammis och är gaanska så sugen på att ta några öl och spela poker med tjejerna sen. Dock har jag tappat min röst nästan helt nu efter en period med en enbart hes hals och lite täthet. Jag blir så frustrerad på det. But well well. Igår körde vi nästan alla saker till lägenheten som jag inte ens varit och tittat på innan och den var mycket rymligare än vad jag förväntat mig. Vilket är ganska så positivt i alla fall! Åter till verkligheten. Får se om jag drar mig ut. Funderar lite till tror jag. Later guys


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0