Take a break

Sitter och väntar på att nästa lektion ska börja, eller egentligen att klockan ska bli ett så att jag kan kila iväg till ett möte jag har med en person på skolan. Man gör inte så mycket mer än att gå i skolan, drar hem till lägenheten och slappar med antingen Lina eller grannarna Mikael, Vicky och Amanda. Har fortfarande lite småplock på mitt rum innan mysfaktorn blir som jag vill ha den. För övrigt regnar det fortfarande lite smått ute och jag har insett ännu en gång hur jädrans beroende jag är av musik. Dock saknar jag elgitarren som jag inte fick med mig, utan jag får nöja med den akustiska guran som som vanligt saknar en e-sträng. Men jag får väl se det så att det i alla fall är bättre än inget alls! Sen har jag ju ps3:t med mig, och gta4. Det är skönt att vara lite smånörd och spela av sig ibland också. 

Lilla Kajsa saknas stort! Mini-me kan vara lite småjobbig ibland men mest underbar. Hon är riktigt duktig på att prata, så jag hade en kort men seriös konversation med henne igår över telefon=)

Åter till verkligheten. Later!

Kommentarer
Detta skrev A

Jag vill också vara din granne =P Hursom, om du har tråkigt kan du alltid börja fixa med "bilmicron" du ska uppfinna, glöm inte det ;)

2008-08-21 @ 07:47:22

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0