School's up again

Torsdag är det idag och i morgon är det fredag - igen. Just nu har jag fikapaus från svenskan och spanar lite på
"nätet". Får se om jag tar tåget in till Karlstad i morgon och åker med mamma hem. Passar nog i så fall på att
kika lite på kläder. Är i stort behov av en uppfräschning i min garderob. Börjar bli för kallt för den nuvarande
klädsamlingen att ta ställning! 

Igår tog jag och Lina en långpromenad i smådugget och det var faktiskt riktigt gott. Passade på att hälsa på
min faster i hennes söta lilla hus och fick kaka och saft framför Vänner. Vi spelade även in den näsan färdigställda
låten "possesed" som vi håller på med. Lät faktiskt rock! Äh nu måste jag tillbaka. See you

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0