Pustar ut

Då hade det fixat sig med den tidigare irritationen. Kräftskivan blev av i lördags och visade sig vara trevligare än vad jag förväntat mig. Var nog för att irritationen låg och skavde i hjärnhalvorna. Men det var mycket folk, både släkt och vänner, och de flesta var fulla, mätta och glada. Själv tog jag mig ett par pripps men undvek dock att frossa i kräftor. Har av någon anledning förätit mig på det för det smakar inte alls samma som förr. Äh, man vart ju i alla fall närvarande och tur var väl att man fick studera alla andras kräft-glufsande, istället för att själv sitta med en tallrik röda varelser framför sig, och en papp-hatt på huvudet. Nu har det slutat regnat ute och man kan för en gångs skull se solen kika fram, ganska mycket faktiskt. Jag brukar tycka om regn, men i lagom mängd. De senaste dagarna har det varit självaste vatenfallet ute och det gillas inte!

Förhoppningsvis får jag nyckeln till lägenheten redan på torsdag. Det skulle underlätta så, då jag verkligen inte har lust med att fixa allting under bara en dag som det egentligen är inplanerat att jag ska göra. Skola igen på måndag och jag börjar bli lite småförkyld också. Men jag är förväntansfull!

För övrigt så håller jag starkt på detta citat, "Solitudinem fecerunt, pacem appelunt." och skulle bra gärna vilja ha en Jack Russel-vovve på min födelsedag. Men den önskan lär jag ju få skicka vidare till tomten och hoppas på en till jul istället. Haha. Jag tippar nog mer på att punkterna "pengar, presentkort och choklad" är ett säkert kort att hoppas på.

Nu ska jag dra mig utåt. Later!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0