Pool of Booze

Fy. Är det bara jag som har sån go lust att gå och köpa en stoor och bylsig stickad tröja? Jösses. Augusti av någon anledning gör mig deprimerad. Trots att det är ett tag kvar till hösten, så känns det som att den redan är här. Eller åtminstone väldigt på G! Och min garderob är fylld med sommarplagg. Har ingen lust att byta ut dem redan NU mot stickade strumpbyxor och vattentäta jackor. Men vad ska man göra..Man får väl helt enkelt slänga på en snygg film och se fram emot nästa sommar:)

För övrigt var det partaj med vänner i helgen och jag har bestämt mig för att ta det lilla lugna ett tag framöver. Ser även fram emot flytten om några veckor (och nästa inbetalning på kontot) och listar vad jag vill ha när jag blir en siffra äldre.

Update later!

Uppdaterat

Fan vad det regnar. Vill inte svära egentligen, men FAN! Tur det finns digital-Tv.


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0