Pang Pang

Tjenixen. Just arrived from the deep woods! Har varit på skjutbanan med min far och visat mina maskulina sidor. Jag tror att i varje kvinna gömmer sig en maskulin sida. D.v.s viljan att skita ner sig, göra saker man egentligen inte klarar av och intressera sig för saker som oftast bara klassas som typiska killgrejjer. ( T.ex. bilar, tv-spel, hårdrock och metal, dricka öl, fiske,båtar, jakt och alla andra sorters motororer) Dock måste jag säga att jag har ett slags intresse för alla de där typiska killgrejjerna. Men jag känner mig lika kvinnlig för det!:D Så i sjön med alla antydanden enligt mig.
Idag har jag även hunnit med att inhandla mig lite kläder. Men det brukar alltid bli så att när jag kommer hem och tar upp sakerna jag köpt, så börjar jag tveka direkt. Eller så hittar man något ännu snyggare i någon annan affär, som kanske t.o.m är 50 spänn billigare. Äh. Det är väl så antar jag!

Hm..med lite tur får jag inreda den nya lägenheten med en 42-tums inom nån vecka. Förmodligen köps också min nya säng redan på fredag och jag hoppas den passar in på det nya rummet. Shopping väntar! Även mat tror jag. See you


Kommentarer
Detta skrev micca

jag kommer och hälsar på dig när du flyttar det hopas jag du vet ;)

2008-08-14 @ 12:23:06
Detta skrev Sötnos

ja åt helvete med alla de antydanden, ;)

2008-09-13 @ 13:03:33

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0