Hetluft

Jag är så förbannad. För jag ogillar verkligen när personer lovar saker, särskilt saker som är betydelsefulla för en, och sen velar bort sig och allt blir en stor röra istället. En sån person har jag med att göra just nu, och det går mig ända in i benmärgen. Hade denna personen hört av sig och förklarat läget hade saken varit annorlunda men så är ju så klart inte fallet. Fan vilken irritation. Det tynger liksom ner dygnen och är ju självklart det enda som cirkulerar inuti huvudet. Och ja, jag har tagit en treo, eller två förresten, och det är som att dricka mineralvatten och hoppas på att det har en helande effekt. Egentligen förstår jag inte varför jag blir såhär upprörd. Skulle dock tippa på ren saknad av en människa. Ackackack.

Var nyss och shoppade lite på second hand. Hittade en oversized svart och blommig väska. Det är faktiskt väldigt sinnesbefriande med second hand shopping, och skitkul!  Jag älskar gamla prylar. De är oftast mycket coolare än nya, plastiga och fabriksproducerade saker. Men jag måste ändå säga att Ikea och Lagerhaus skänker en massa rolig prylshoppingsmöjligheter till de prylglada. Som mig!:D Var på Ikea igår faktiskt. Det blev mycket smått och gott i kundvagnen. Var även till psykiatriska för återträff och undersökning, blabla. Mindre roligt. Alltid lika jobbigt efter att jag varit där. Men de hjälpte mig och det var just hjälp jag behövde.

..för övrigt pissar det ner regn utanför mitt fönster och jag är smått ivrig inför flytten som förmodligen sker under nästa helg. Raggar även sällskap till kvällens inplanerade kräftskiva med släkt och bekanta och håller tummarna för att regnet slutat att pissa ner innan det.

Later!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0