Den stora lögnen

Japp. Så lyder titeln till vår bild-rulle som vi håller på med nu och en vecka framöver. Ska lägga upp lite bilder snart. Riktigt snyggt! Mihi. Dock känner jag mig hur seg som helst nu efter att vi sprungit runt ute i blåsten och tagit en massa olika bilder. Blir helt urblåst i huvudet. Plus att jag fortfarande är förkyld så det ger mig bara mer huvudvärk. Förhoppningsvis kan jag åka hem sen med mor och kanske till och med köpa något mer till min garderob. Får se vad som hinns med.

För övrigt så fyller jag ååår på tisdag och hoppas på kalas och en svingo tårta av något slag redan nu i helgen. Tycker uppvaktningen är mysigast. Sen om jag får en massa dyra presenter det bryr jag mig inte så mycket om längre. Nepp nu får jag återgå till arbetet. Later alligator

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0