Broby

Nu sitter jag vid iMacen på Brobygrafiska och andra dan har gått. En jättefin skola med roliga människor och sjyssta lärare och hoppas på fortsätt bra stämning för jag gillar skolan. Nästan allt är i ordning i lägenheten och det börjar sakta bli färdigt med allt. Dock är jag jätteförkyld och vaknade i morse med näsan helt igentäppt. Började kl 08:20 men jag var inte uppe förrän 07:50. Blev sen 10 min för klassrummets klocka går 5 minuter före min..Aj aj! Äh. Får dra mig. Ska försöka fixa datorn hemma snart också. Later!

Kommentarer
Detta skrev Isabell

Vart går du i skola nu? :)

2008-08-19 @ 19:03:02
URL: http://isabelllindberg.blogspot.com
Detta skrev Hedda

I sunne!=)

2008-08-20 @ 12:34:02

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
don´t forget me!

Har du en e-mail kanske?(bara jag som får se den)

Blogg också?

Skriv ner vad du har på hjärtat ditt

Trackback
RSS 2.0